Regulamin
Podczas wynajmu Goście mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju mieszkańców bliskiego otoczenia “DOMKU U DUSZY “
- Rezerwacja pobytu równoznaczna jest z akceptacją regulaminu
- Do korzystania z domku uprawnione są osoby zameldowane . W domku może mieszkać maksymalnie 6 osób.
- Doba rozpoczyna się o 15:00 w dniu przyjazdu a kończy o 11:00 w dniu wyjazdu
- Potwierdzeniem rezerwacji domku jest wpłacenie zadatku w wysokości 30 % WARTOŚCI CAŁEGO POBYTU w terminie 5 dni od dnia dokonania rezerwacji na konto:
Nr konta : 34 8126 1020 0040 1924 2000 0020
Autoserwis od A do Z Klaudiusz Słowiok
ul. Kormany 27
43-438 brenna - Pozostałą część należności za pobytu należy zapłacić w momencie zakwaterowania. Zadatek jest bezzwrotny. Jedynym wyjątkiem zwrotu zadatku w całości jest sytuacja, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy gospodarza . Odwołanie rezerwacji możliwe minimum 60 dni przed przyjazdem. Po upływie tego terminu Gość jest zobowiązany do pokrycia całego kosztu pobytu.
- Zakwaterowanie odbywa się na podstawie okazanego potwierdzenia wpłaty zadatku wraz z ważnym dokumentem tożsamości.
- W momencie zakwaterowania pobierana jest kaucja zwrotna na czas pobytu w wysokości 300 zł
- Na obiekcie obowiązuje cisza nocna 22:00-6:00 ( nieprzestrzeganie tej zasady skutkuje natychmiastowym opuszczeniem obiektu )
- Na terenie obiektu zabrania się:
- zakłócania spokoju i wypoczynku innych osób przebywających na terenie obiektu
- organizowania zabaw tj. wieczorów kawalerskich, imprez integracyjnych lub innych podobnych za wyjątkiem WIECZORÓW PANIEŃSKICH
- rozpalania ognisk, grilla itp. w miejscach innych niż wyznaczone
- spożywania jedzenia oraz wnoszenia szklanych przedmiotów ( szklanek, butelek, talerzy ) do jacuzzi
- Najemca nie może przekazywać jak i udostępniać domku osobom w nim nie zameldowanym . Jedynym wyjątkiem jest sytuacja w której najemca uzyska zgodę gospodarza
- Osoby niestosujące się do niniejszego regulaminu, w szczególności zakłócające spokój innych osób mogą być usunięte z Obiektu bez prawa do jakichkolwiek zwrotu poniesionych kosztów i wszelkich odszkodowań
- Gospodarz zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania wobec osób będących pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających oraz agresywnych
- Domki są przekazywane gościom w użytkowanie i odbierane przy wyjeździe
- Domki są zawsze posprzątane i takie należy pozostawić po swoim pobycie
- Najemca ponosi odpowiedzialność materialna za wszelkiego rodzaju uszkodzenia przedmiotów / urządzeń wyposażenia powstałe z jego winy lub z winy osób go odwiedzających w okresie trwania umowy najmu
- Rekompensata finansowa za naprawę / wymianę zostanie naliczona wg kosztów napraw i musi być uregulowana najpóźniej w dniu wyjazdu.
- W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. Palenie papierosów możliwe jest tylko na wolnym powietrzu.
- Za rzeczy pozostawione w domku i na jego terenie gospodarz nie ponosi odpowiedzialności. Prosimy o zamykanie drzwi i okien w momencie opuszczania domku. Miejsce postojowe przy domku jest miejscem niestrzeżonym, właściciel nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenia pojazdu.
- Ze względu na drewniana konstrukcję domku należy przestrzegać zasad ochrony przeciwpożarowej . Nie wolno pozostawiać otwartego ognia bez nadzoru. Zabrania się również palenia papierosów na górnym tarasie oraz wrzucania odpadów z papierosów między deski podłogowe na górnym tarasie
- Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące nie z jego winy np. Brak prądu, internetu, telewizji
- Odpowiedzialność za pobyt dzieci ( do lat 18 ) w domku i na całym obiekcie ponoszą tylko i wyłącznie rodzice bądź opiekunowie tych dzieci
- Na terenie obiektu znajduje się plac zabaw oraz trampolina. Z placu zabaw oraz trampoliny mogą korzystać tylko i wyłącznie dzieci do lat 12. Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci na placu zabaw. Dzieci mogą korzystać z placu zabaw tylko i wyłącznie w obecności rodzica lub opiekuna który ponosi całkowita odpowiedzialność za ich zdrowie i życie .
- Na zewnątrz obiektu znajduje się bania fińska dostępna dla gości 24 godz / dobę . Bania jest na prąd więc jest całkowicie bezobsługowa.
- Dzieci do lat 18 mogą korzystać z bani tylko i wyłącznie w obecności i pod opieką rodziców lub opiekunów, którzy ponoszą całkowita odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo .
- Gospodarz pobiera dodatkową opłatę za zabrudzenie wody w jacuzzi w wysokości 150 zł
- Zabrania się Gościom słuchania głośnej muzyki zakłócającej spokój mieszkańcom bliskiego otoczenia ” DOMKÓW U DUSZY”
- DOMKI SŁUŻĄ JEDYNIE DO CELÓW MIESZKALNYCH . ZABRANIA SIĘ ORGANIZOWANIA W NICH SPOTKAŃ INTEGRACYJNYCH ORAZ WIECZORÓW KAWALERSKICH . WYJĄTEK STANOWIĄ WIECZORY PANIEŃSKIE
REGULAMIN JACUZZI
- Jacuzzi (dalej zwane „Jacuzzi”) jest obiektem, z którego korzystać mogą wyłącznie goście (dalej zwani „Gośćmi”) zameldowani w „ DOMKI U DUSZY” przy ul. Kormany 102C, Brenna 43-438.
- Osoby inne niż wymienione w pkt.1 niniejszego regulaminu z jacuzzi nie mogą korzystać.
- Goście korzystają z Jacuzzi odpłatnie.
- Dzieci mogą korzystać z Jacuzzi wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
- Z Jacuzzi nie mogą korzystać Goście: a) cierpiący na jakiekolwiek dolegliwości/choroby kardiologiczne, neurologiczne, gastryczne, psychiczne, urologiczne, ginekologiczne, dermatologiczne, b) cierpiący na choroby układu krążenia lub/i choroby układu oddechowego, c) u których występuje jakakolwiek infekcja wirusowa lub bakteryjna, która może być zaraźliwa dla innych drogą kropelkową lub poprzez płyny/wydzieliny ustrojowe, d) którym lekarz zabronił korzystania z Jacuzzi, ciepłych kąpieli lub przebywania w wysokich temperaturach.
- Gospodarz nie ma obowiązku sprawdzania stanu zdrowia Gościa korzystającego z Jacuzzi, a w szczególności Gospodarz nie ma obowiązku sprawdzać czy Gościa nie dotyczą wyłączenia określone w pkt.5 niniejszego regulaminu.
- Jednocześnie w Jacuzzi może przebywać maksymalnie 6 osób.
- Osobom korzystającym z Jacuzzi zabrania się : a) wchodzenia do Jacuzzi w obuwiu, b) skakania do Jacuzzi, c) wchodzenia do Jacuzzi w inny sposób niż przy użyciu schodków, d) wylewania wody z Jacuzzi, e) siadania na brzegu Jacuzzi, f) nurkowania w Jacuzzi, g) niszczenia Jacuzzi, zaśmiecania i brudzenia Jacuzzi oraz terenu wokół Jacuzzi, h) wchodzenia do Jacuzzi wbrew zakazowi Gospodarza lub w czasie wyłączenia Jacuzzi z korzystania przez Gości, i) wprowadzania zwierząt do Jacuzzi, j) jedzenia w Jacuzzi, k) wnoszenia do Jacuzzi szkła, naczyń szklanych, ostrych przedmiotów i wszelkich innych przedmiotów, l) zachowywania się w sposób nieobyczajny lub/i w sposób sprzeczny z zasadami współżycia społecznego lub/i w sposób utrudniający korzystanie z Jacuzzi przez innych Gości, ł) korzystania z Jacuzzi w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego regulaminu.
- Zabrania się korzystania z Jacuzzi przez osoby nietrzeźwe lub osoby pod wpływem alkoholu.
- Z Jacuzzi mogą korzystać wyłącznie osoby posiadające kąpielówki lub/i kostiumy kąpielowe.
- Wejście do Jacuzzi jest możliwe tylko po uprzednim skorzystaniu z prysznica, który znajduje się w domku.
- Osoby korzystające z Jacuzzi zobowiązane są do przestrzegania poleceń Gospodarza i bezwzględnego podporządkowania się Jego nakazom.
- Korzystanie z Jacuzzi przez Gości nie jest nadzorowane przez ratowników ani przez Gospodarza, więc Goście korzystają z Jacuzzi na własne ryzyko.
- Osoby naruszające porządek publiczny, przepisy niniejszego regulaminu, popełniające wykroczenie lub przestępstwo, mogą zostać przymusowo usunięte z Jacuzzi przez Gospodarza. Osoby niszczące lub uszkadzające Jacuzzi ponoszą odpowiedzialność odszkodowawczą za wyrządzone szkody.
- Wszelkie skargi, uwagi i wnioski odnośnie funkcjonowania Jacuzzi należy zgłaszać Gospodarzowi .