Regulamin

Podczas wynajmu Goście mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju mieszkańców bliskiego otoczenia “DOMKU U DUSZY “

  1. Rezerwacja pobytu równoznaczna jest z akceptacją regulaminu
  2. Do korzystania z domku uprawnione są osoby zameldowane . W domku może mieszkać maksymalnie 6 osób.
  3. Doba rozpoczyna się o 15:00 w dniu przyjazdu a kończy o 11:00 w dniu wyjazdu
  4. Potwierdzeniem rezerwacji domku jest wpłacenie zadatku w wysokości 30 % WARTOŚCI CAŁEGO POBYTU w terminie 5 dni od dnia dokonania rezerwacji na konto:
    Nr konta : 34 8126 1020 0040 1924 2000 0020
    Autoserwis od A do Z Klaudiusz Słowiok
    ul. Kormany 27
    43-438 brenna
  5. Pozostałą część należności za pobytu należy zapłacić w momencie zakwaterowania. Zadatek jest bezzwrotny. Jedynym wyjątkiem zwrotu zadatku w całości jest sytuacja, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy gospodarza . Odwołanie rezerwacji możliwe minimum 60 dni przed przyjazdem. Po upływie tego terminu Gość jest zobowiązany do pokrycia całego kosztu pobytu.
  6. Zakwaterowanie odbywa się na podstawie okazanego potwierdzenia wpłaty zadatku wraz z ważnym dokumentem tożsamości.
  7. W momencie zakwaterowania pobierana jest kaucja zwrotna na czas pobytu w wysokości 300 zł
  8. Na obiekcie obowiązuje cisza nocna 22:00-6:00 ( nieprzestrzeganie tej zasady skutkuje natychmiastowym opuszczeniem obiektu )
  9. Na terenie obiektu zabrania się:
    1. zakłócania spokoju i wypoczynku innych osób przebywających na terenie obiektu
    2. organizowania zabaw tj. wieczorów kawalerskich, imprez integracyjnych lub innych podobnych za wyjątkiem WIECZORÓW PANIEŃSKICH
    3. rozpalania ognisk, grilla itp. w miejscach innych niż wyznaczone
    4. spożywania jedzenia oraz wnoszenia szklanych przedmiotów ( szklanek, butelek, talerzy ) do jacuzzi
  10. Najemca nie może przekazywać jak i udostępniać domku osobom w nim nie zameldowanym . Jedynym wyjątkiem jest sytuacja w której najemca uzyska zgodę gospodarza
  11. Osoby niestosujące się do niniejszego regulaminu, w szczególności zakłócające spokój innych osób mogą być usunięte z Obiektu bez prawa do jakichkolwiek zwrotu poniesionych kosztów i wszelkich odszkodowań
  12. Gospodarz zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania wobec osób będących pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających oraz agresywnych
  13. Domki są przekazywane gościom w użytkowanie i odbierane przy wyjeździe
  14. Domki są zawsze posprzątane i takie należy pozostawić po swoim pobycie
  15. Najemca ponosi odpowiedzialność materialna za wszelkiego rodzaju uszkodzenia przedmiotów / urządzeń wyposażenia powstałe z jego winy lub z winy osób go odwiedzających w okresie trwania umowy najmu
  16. Rekompensata finansowa za naprawę / wymianę zostanie naliczona wg kosztów napraw i musi być uregulowana najpóźniej w dniu wyjazdu.
  17. W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. Palenie papierosów możliwe jest tylko na wolnym powietrzu.
  18. Za rzeczy pozostawione w domku i na jego terenie gospodarz nie ponosi odpowiedzialności. Prosimy o zamykanie drzwi i okien w momencie opuszczania domku. Miejsce postojowe przy domku jest miejscem niestrzeżonym, właściciel nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenia pojazdu.
  19. Ze względu na drewniana konstrukcję domku należy przestrzegać zasad ochrony przeciwpożarowej . Nie wolno pozostawiać otwartego ognia bez nadzoru. Zabrania się również palenia papierosów na górnym tarasie oraz wrzucania odpadów z papierosów między deski podłogowe na górnym tarasie
  20. Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące nie z jego winy np. Brak prądu, internetu, telewizji
  21. Odpowiedzialność za pobyt dzieci ( do lat 18 ) w domku i na całym obiekcie ponoszą tylko i wyłącznie rodzice bądź opiekunowie tych dzieci
  22. Na terenie obiektu znajduje się plac zabaw oraz trampolina. Z placu zabaw oraz trampoliny mogą korzystać tylko i wyłącznie dzieci do lat 12. Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci na placu zabaw. Dzieci mogą korzystać z placu zabaw tylko i wyłącznie w obecności rodzica lub opiekuna który ponosi całkowita odpowiedzialność za ich zdrowie i życie .
  23. Na zewnątrz obiektu znajduje się bania fińska dostępna dla gości 24 godz / dobę . Bania jest na prąd więc jest całkowicie bezobsługowa. 
  24. Dzieci do lat 18 mogą korzystać z bani tylko i wyłącznie w obecności i pod opieką rodziców lub opiekunów, którzy ponoszą całkowita odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo .
  25. Gospodarz pobiera dodatkową opłatę za zabrudzenie wody w jacuzzi w wysokości 150 zł
  26. Zabrania się Gościom słuchania głośnej muzyki zakłócającej spokój mieszkańcom bliskiego otoczenia ” DOMKÓW U DUSZY”
  27. DOMKI SŁUŻĄ JEDYNIE DO CELÓW MIESZKALNYCH . ZABRANIA SIĘ ORGANIZOWANIA W NICH SPOTKAŃ INTEGRACYJNYCH ORAZ WIECZORÓW KAWALERSKICH . WYJĄTEK STANOWIĄ WIECZORY PANIEŃSKIE

REGULAMIN JACUZZI

  1. Jacuzzi (dalej zwane „Jacuzzi”) jest obiektem, z którego korzystać mogą wyłącznie goście (dalej zwani „Gośćmi”) zameldowani w „ DOMKI U DUSZY” przy ul. Kormany 102C, Brenna 43-438.
  2. Osoby inne niż wymienione w pkt.1 niniejszego regulaminu z jacuzzi nie mogą korzystać.
  3. Goście korzystają z Jacuzzi odpłatnie.
  4. Dzieci mogą korzystać z Jacuzzi wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
  5. Z Jacuzzi nie mogą korzystać Goście: a) cierpiący na jakiekolwiek dolegliwości/choroby kardiologiczne, neurologiczne, gastryczne, psychiczne, urologiczne, ginekologiczne, dermatologiczne, b) cierpiący na choroby układu krążenia lub/i choroby układu oddechowego, c) u których występuje jakakolwiek infekcja wirusowa lub bakteryjna, która może być zaraźliwa dla innych drogą kropelkową lub poprzez płyny/wydzieliny ustrojowe, d) którym lekarz zabronił korzystania z Jacuzzi, ciepłych kąpieli lub przebywania w wysokich temperaturach.
  6. Gospodarz nie ma obowiązku sprawdzania stanu zdrowia Gościa korzystającego z Jacuzzi, a w szczególności Gospodarz nie ma obowiązku sprawdzać czy Gościa nie dotyczą wyłączenia określone w pkt.5 niniejszego regulaminu.
  7. Jednocześnie w Jacuzzi może przebywać maksymalnie 6 osób.
  8. Osobom korzystającym z Jacuzzi zabrania się : a) wchodzenia do Jacuzzi w obuwiu, b) skakania do Jacuzzi, c) wchodzenia do Jacuzzi w inny sposób niż przy użyciu schodków, d) wylewania wody z Jacuzzi, e) siadania na brzegu Jacuzzi, f) nurkowania w Jacuzzi, g) niszczenia Jacuzzi, zaśmiecania i brudzenia Jacuzzi oraz terenu wokół Jacuzzi, h) wchodzenia do Jacuzzi wbrew zakazowi Gospodarza lub w czasie wyłączenia Jacuzzi z korzystania przez Gości, i) wprowadzania zwierząt do Jacuzzi, j) jedzenia w Jacuzzi, k) wnoszenia do Jacuzzi szkła, naczyń szklanych, ostrych przedmiotów i wszelkich innych przedmiotów, l) zachowywania się w sposób nieobyczajny lub/i w sposób sprzeczny z zasadami współżycia społecznego lub/i w sposób utrudniający korzystanie z Jacuzzi przez innych Gości, ł) korzystania z Jacuzzi w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego regulaminu.
  9. Zabrania się korzystania z Jacuzzi przez osoby nietrzeźwe lub osoby pod wpływem alkoholu.
  10. Z Jacuzzi mogą korzystać wyłącznie osoby posiadające kąpielówki lub/i kostiumy kąpielowe.
  11. Wejście do Jacuzzi jest możliwe tylko po uprzednim skorzystaniu z prysznica, który znajduje się w domku.
  12. Osoby korzystające z Jacuzzi zobowiązane są do przestrzegania poleceń Gospodarza i bezwzględnego podporządkowania się Jego nakazom.
  13. Korzystanie z Jacuzzi przez Gości nie jest nadzorowane przez ratowników ani przez Gospodarza, więc Goście korzystają z Jacuzzi na własne ryzyko.
  14. Osoby naruszające porządek publiczny, przepisy niniejszego regulaminu, popełniające wykroczenie lub przestępstwo, mogą zostać przymusowo usunięte z Jacuzzi przez Gospodarza. Osoby niszczące lub uszkadzające Jacuzzi ponoszą odpowiedzialność odszkodowawczą za wyrządzone szkody.
  15. Wszelkie skargi, uwagi i wnioski odnośnie funkcjonowania Jacuzzi należy zgłaszać Gospodarzowi .